Thursday, January 7, 2010

Sudah 28 da...

28 Disember 2009 aritu, genap umur aku 28 tahun... Hehehe, dah semakin tua! Dah lama aku hidup di bumi Tuhan... Syukur, aku masih diberi kesempatan dariNya untuk aku terus hidup... Hari lahir aku tiada yang istimewanya, sama seperti hari2 biasa... Aku tak pernah sambut hari lahir... Tahun lepas (2008) aku dapat hadiah novel Nicholas Sparks (The Lucky One) dari mak... Tahun ni, aku harap akan dapat hadiah novel Nicholas Sparks (The Last Song) tapi takde orang yang hadiahkan untuk aku... Nampaknya, aku kenalah beli sendiri novel tu... Aku tak terima sebarang hadiah pun... Memang aku tak berharap pun sebab aku ni bukannya insan istimewa dalam hidup orang lain... Ucapan hari lahir yang aku terima dari keluarga dan rakan2 sudah cukup bermakna buat aku... Cuma aku sedikit sedih sebab dalam usia aku yang semakin tua ni, aku masih keseorangan... InsyaAllah, jodoh buatku akan tiba juga suatu hari nanti... Amin...

No comments:

Post a Comment