Saturday, December 19, 2009

Hijaunya, kasut!


Pertama kali dalam alam dewasa, aku membeli kasut yang berwarna lain selain warna hitam, coklat, putih dan krim... Pertama kali nampak kasut ni, aku terus berminat nak beli tapi dalam hati masih teragak-agak... Takut nanti tak sanggup nak pakai je... Last2, aku beli jugak... Ada dua warna dalam design yang sama... Satu lagi warna peach cair... Mula2 ingat nak beli color peach cair tu, tapi yang tinggal cuma saiz 4... Bila aku tunjuk kat mak, dia terkejut sebab aku beli color hijau... Aku memang dikenali dengan sifat tak berani mencuba sesuatu yang baru... Takut nak ambil risiko! Tahniah kepada diri sendiri kerana akhirnya memecah tradisi dan melawan sifat tidak yakin dan takut dalam diri! Kakak pula suka dengan warnanya kerana lain dari kebiasaan... Esok aku akan pakai kasut ni buat kali pertama... Hehehe, tak dapat aku bayangkan bagaimana agaknya rupa aku memakai kasut ni esok...

No comments:

Post a Comment