Wednesday, April 1, 2009

Hari ni pergi keje macam biasa... Tak ada apa yang berlaku... Semuanya berjalan lancar seperti biasa kecuali aku kena selsema sikit...dari malam semalam dah selsema... sebelum tidur aku dah makan ubat...Bangun pagi ingatkan dah ok...tapi masih selsema... Lepas sarapan, makan sebiji lagi ubat selsema...Pun tak elok jugak...Bila tengok aku asyik ter soksek, soksek menahan hingus, kawan aku mencadangkan aku beli ubat dekat farmasi...Aku pun beli dan makan sebiji, masih tak elok... Malah makin teruk...Kawan aku tu kata, kalau nak elok lepas makan kena tidur sekejap...Kejap lagi sebelum tidur aku nak makan sebiji lagi...Mudah-mudahan aku bangun pagi esok, selsema aku dah baik...Rimas bila asyik nak bersin dan hingus meleleh...Tadi Aira ada kat rumah sebab mak dan ayah dia pergi pasar malam...Aku tak dapat nak cium dia sebab takut nanti berjangkit pulak selsema aku kat dia...Dia pun baru baik selsema haritu...Kesian pulak kalau dia selsema sekali lagi...Hmm, dah tak tahan sangat ni, nak makan ubat dan tidur...Bye.

No comments:

Post a Comment