Saturday, April 18, 2009

Minggu Lepas, 11/4/2009 aku menjejakkan kaki ke tempat aku membesar, Kluang... Aku ke sana kerana mendapat jemputan kahwin anak kepada kawan ayah aku... Aku sampai di Kluang lebih kurang pukul 11 lebih... Selepas menjamu selera dan berbual serba sedikit bersama kawan ayah ku itu, kami mula bergerak kerana kami mendapat berita nenek sedara aku telah meninggal dunia... Hajat aku untuk mengambil gambar di sekolah lama ku aku nyatakan kepada ayahku... Walaupun ayah ingin cepat pulang ke kampung, dia tetap membawa aku ke sekolah menengah ku, Sekolah Menengah Jalan Batu Pahat... Sampai di sana, ada ramai pelajar kerana mereka terpaksa bersekolah untuk menggantikan cuti hari raya akan datang... Kerana segan, aku tidak jadi keluar untuk mengambil gambar di sekolah... Akhirnya, kami meneruskan perjalanan balik ke kampung... Mungkin lain kali aku akan dapat mengambil gambar di sekolah ku itu...

No comments:

Post a Comment