Friday, July 17, 2009

Di serang selsema dan sakit tekak...

Dari hari Selasa hingga Khamis, aku MC sebab diserang selsema dan sakit tekak yang teruk...Tiga hari duduk di rumah tanpa berbuat apa2...Namanya pun cuti sakit, jadi berehat habis2an la...Hari ni start keje balik...Selsema dan sakit tekak aku masih belum berkurangan...Esok dan Ahad, hari cuti...Mudah2an selsema dan sakit tekak aku ni akan sembuh cepat...Sebenarnya, tekak aku memang dah lama bengkak dan aku telah pun meminta ubat dari Klinik Panel tempat keje aku tapi, masih belum baik...Selsema pulak, on and off...Nak kata duduk kat pejabat berhawa dingin, tempat keje aku taklah sejuk sangat...Tapi, aku ni pelik sikit...Hidung aku alah pada cuaca panas...Kalau panas, lagi selalu aku akan terbersin...Mak kata hidung aku ni bukan selsema biasa tapi, resdung...Entahla...Oklah, hari pun dah larut malam...Esok kalau ada cerita menarik, aku akan update lagi blog ni...

No comments:

Post a Comment