Sunday, October 2, 2011

Bogel Menuju Tuhan


Hmmm, jangan salah anggap dengan tajuk buku ni...Buku ni adalah hasil kompilasi nukilan sajak dan blog post kepunyaan Zahiril Azim...Namanya memang familiar sebab dia pelakon yang semakin melonjak naik namanya...

Aku admit, aku jarang tengok drama melayu...Tapi aku pernah juga tengok Zahiril berlakon...Dia memang berbakat besar...Ooopss, enough bout him because the main topic here is bout his book... =)

Buku ni aku dapat tau daripada kawan sekerja aku, Anis...Dan aku baca buku ni pun, pinjam dari Anis...Thanx, Anis...Aku memang suka tulis sajak...Dan kadang2, suka baca nukilan orang lain yang terpapar di surat khabar...Dan aku memang suka cara penulisan sajak Zahiril...Walaupun kadang2 dia agak lantang di dalam sajak2nya, tapi siapa kisah? Itu adalah medium meluahkan apa yang dirasa...

Bila dah baca buku sajak Zahiril, mula la aku berangan nak publish sajak aku...Hehehe...Actually, dah lama aku ada niat nak publish sajak2 aku...Tapi, tak ada pihak yang berminat...Iyalah, siapa aku ni kan...

P/S : Zahiril, good job!

No comments:

Post a Comment