Sunday, May 24, 2009

Naik Eye On Malaysia



Awal bulan 5 aritu, balik kampung...Sebelum balik ke Klang, aku ajak ayah singgah Banda Hilir...Sepatutnya semalam aku pergi tapi jalan jam teruk...So, esoknya pagi2 lagi aku dan keluarga dah ke Banda Hilir...Mula2 sekali aku naik Menara Taming Sari...Aku naik dengan Syafiq je...Aku ajak mak tapi mak takut...Seronok jugak naik Menara Taming Sari tu...Dapat tengok pemandangan Banda Hilir...Sambil platform menara naik dan berpusing, ada suara latar yang menceritakan tentang pemandangan yang dilihat...Lepas dah turun, aku nak naik Eye On Malaysia pulak...Dulu waktu ada kat Tasik Titiwangsa aku tak berkesempatan nak naik...Kali ni pun aku naik dengan Syafiq je...Tapi taklah seronok sangat sebab pemandangannya cuma laut...Banda Hilir hanya sayup2 pandangan...Tapi, seronok jugak sebab akhirnya dapat jugak naik Eye On Malaysia...

No comments:

Post a Comment